onsdag 25. april 2012

Ikke akkurat Ivan Denisovitsj

06.22 Never change a winning team.



06.38 Good morning, sunshine!

06.51 Om jeg hadde hatt en hage, skulle jeg hatt et sånt teppe av blå blomster på plenen om våren. Og ser dere magnoliatreet? Jeg tror vi må i Botanisk hage til helga.



06.54 Du verden, jeg slipper å løpe!



07.08 Fordelen med at det er så kaldt, er at påskeliljene varer i evigheter.


07.10 God morgen, Georg!




… og Bob, jeg kommer til å savne Bob når de tar ham ut av nye-publikasjoner-monteren.




07.18 Kaffekaffekaffekaffe!

07.19 «Vi leser ikke tabloider her, gjør vi vel?»



07.22 Skrivebord i kjent stil. Skuddsikkert postit-system.



07.25 Godt det finnes en fasit.


10.15 Så sannelig, smartboardet virket i dag! På bare fjerde forsøk!





12.20 Den tradisjonelle lunsjdesserten. I dag tror jeg jeg så Frederikkes hemmelighetsfulle dessertkokk, hun kom bærende med et digert brett med semulepudding og sjokolademousse, og så interessert på og smilte lunt da hun så hva jeg valgte.



16.35 Straks hjemme, med entusiastisk syklist.


16.37 King Kong kidnapper Barbie. Hva hadde Lørenparken vært uten?


16.50 Leselekse, nok en nostalgitripp fra mors side. De fant armbåndet denne gangen også.



16.55 Bacon liker vi. Penne all’ arrabiata.


18.30 Velfortjent sofatid.

Ingen kommentarer: